I'M BAAACK!!!

Hejsaan alla mina fina läsare!

Det var jätte länge sen jag bloggaaa, har faktiskt saknat och göra massa inlägg, jag har nämligen inte kunnat blogga eftersom vi betala våran 3g internet försent, och då måste man vänta ett tag, så därför har jag inte kunnat blogga på länge ! MEEN NU ÄR JAG TILLBAKA!! Har haft det jätte roligt dom senaste dagarna, För några dagar sen sov jag , ermira, renata, amanda över hos nivin, vi hade sjuktkuult, vi var vakna till kl 7 på morgonen, sen sov vi nästan bara 4 timmar HAHAHA, sjuktkuult, sen gick vi hem till nifa o sen drog vi till stan o åt i lydias, köpte massor av kläder, kommer nog inte alls få köpa mer.. ihihih, men ah, igår kom Youseff, (en kompis till oss) Han var typ på besök här i göteborg, så vi var ute med han & hans kompisar det var jättekuult, vi körde fotboll o hade kult.

Underbara människor det finns, juste i tidsdags förra veckan var vi på angeredsdicot, det var jättekuuult, alla dansade o hade kult haha, aja, NUUU SÅ FÅR MAN SÄGA HEJDÅ TILL MITT RHINNA HÅR, ska färga det till brunt, det har varit jättekult o bli kallad rihanna, hihihi, men nuuu så ska man färga det brunt, Vill faktiskt inte det, men jag måste, sen när det kommer växa utväxt kommer det bli rött igen hihhi! ska ta kort på hårfärgen o visa det på nästa inlägg, 
BYEEBYEE!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0