I WANNA DIE IN YOUR ARMS

Godmorgon!

Jag vet klockan är nästan 4... jag vaknar så sent nu förtiden, HAHAHA, vaknade på natten för och göra pommes, HAAHHA, aja anledningen till att jag inte blogga igår var för att jag gick med amanada hem till prescilia, prescilias mamma skulle göra rasta flätor på amanda, och det tog jätte lång tid, så medan amanda fixa håret spelade jag och prescilia på hennes iPad, hihihi. MEN det blev jättefiiint!! Senare gick jag hem till miranda och hade kuuult, och sen gick jag hem o myste med mami!

Idag ska jag hem till renata, vi tjejer ska nämligen sova över där, så jag borde nog fixa mig nu, HAHA, har fortfarande pijamas på miig :o!
Aja ska ta och byta om nuuu,
C'YAAAAAAAA!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0