Hey I heard you were a wild one...

Hellou!

Då börjar jag med att först gick jag till dana för och hämta paj som hennes pappa gjorde, dom sparade den till mig, hiihih, senare gick vi upp till nivin o dem o sola oss en stund, OCH JAG SOLA MIG INTE, solade bara mitt hår, har hört att håret växer då, håret får typ mycket vitaminer o de, så varför inte? ahhaha, men jag fick jätte ont i huvdet, jag blev jättevarm,,haha sen gick vi till amanda och köpte i mc en sundayglass o så var vi ute o chillade.
Nu så sitter man hemma o äter massa gott, imon åker vi tjejer förhoppningsvis till näset, SKA TA SALT VATTNET DÄRIFRÅN, håret blir jättefiiint, jag är inte galen nu som gör nåtsånt, kommer självklart blanda vatten med balsam så det inte luktar.. HHAHAHA, aja ska ta och kolla på "Terra nova",
hehe, ADIOOOOOOS//♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0