GO SHOPPING WITH MOMII!

Hej alla fina läsare!

Vaknade för några timmar sen, och kollade precis på "Vampire Diaries" asså jag älskar den serien! Idag ska jag nämligen gå och handla med mamma, så ifall jag hittar någon dvd på vampire diaries så ska jag KÖPA den!! Måste verkligen ha dvd på alla serien eller nåt, DET ÄR ETT MÅSTE! Idag skulle vi tjejer egentligen bada, men tyvärr blev det lite ändrat, amanda fyller år snart, så istället bestämmde vi att göra nånting när hon fyllde år, Men nu ska jag ta och möta mamma strax efter hennes jobb, vi ska handla mycket till ikväll och förmodligen köper jag någon hår produkt OCH serien jag vill ha, hihihihi.
C'yaaaaaaaaaa!


Kommentarer
Postat av: fufufuu

har du köpt den serien isf vart ?

2012-08-04 @ 17:46:53
Postat av: fufufuu

har du köpt den serien isf vart ?

2012-08-04 @ 17:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0