DYP DIE MY HAIR?

Godmorning! 

Igår hann jag faktiskt inte uppdatera, Först drog jag o dana till amanda, sen gick vi alla hem till nivin o träffa renata. Vi kollade klart filmen, o den heter "abduction" Filmen är otroligt bra, den måste nog alla se! Den får 10/10 eftersom taylor lautner är så snygg, hihihi! Efter vi kollat på film gick vi in på våra gammla bildagboken, HAHA, jag dog verkligen av skratt, jag var galen i justin bieber och high school musical HAHAHA, det var tider de.. Senare gick vi till renatas trädgård och hade kul o åt tårta och massa gott, hihi.

Idag skulle jag egentligen gå hem till miranda kl 7 på morgonen -.-, men jag råka visst somna, AHAHAHA. Var faktiskt jätte trött, annyywaays, har funderat på och göra dip dye, ELLER JAG SKA GÖRA, men typ för 2 veckor sen gick jag till frisören, hon skulle fixa mitt hår, sen var hon tvungen och klippa topparna, dem var inte ens slitna -.-, aah, iallafall klippte hon ganska mycket, vilket gjorde mig jättesuur eftersom jag alltid har velat spara det, så nu är det ungefär till axlarna på mig, och förut var dom till brösten, så jag måste nog vänta tills jag gör dip dye, MEN, mitt håår börja växa jättesnaaabbt, HIHIHI, är superglaad, det för att jag använder rätt produkter, hehe yäääy, snart blir det dip dye iallfall, ska nog göra rosa och blå eller nåt, :P
Men ska ta och äta miin frukost, uppdaterar mer senare,
C'YAAAAAAAAAAAAA//♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0