DÖDA DINA HATARE MED FRAMGÅNG OCH BEGRAV DE SENARE MED ETT LEENDE.




Suger verkligen på att blogga..Har faktiskt inte hunnit varit vid datorn, men ska inte komma med samma ursäkter hela tiden hehe.. Aja iförr igår var jag o renata hos nivin hade jättekult, vi gjorde nämligen en cover på en låt med Ne yo & rihanna & massor mer låtar, asså vi sjöng inte utan vi mima eller hur man säger HAAHAHAHH! Ska försöka lägga ut den på bloggen på nåt sätt, haaha. Efter gick jag hem till miranda och sov över, vi hade jättekuult blev ganska vig eftersom jag & kleo tränna osv,, hahaha. 

Och idag har man varit ute och haft skojj,, tappa min sprite som jag skulle dricka när jag kom hem, det sprutade vatten från den... :( det blev då ett hål sen ah, HAAHHA! Aja nu sitter man hemma o chillar åt preics mat och är faktiskt jätte mätt, ska ta och titta på tv & samtidgt äta min buenoooo hihi! OCCH jag lovar jag ska bli bättre på att uppdatera mer på bloggen! 
Aja, byeebyee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0