BEAUTY AND A BEAT!

Godmorgon!

Hejsan, förlåt för att jag inte blogga igår kväll, jag var på gothia sen kom jag hem sent.
Men anyywayys, vi hann inte kolla på det laget vi ville, men istället hann vi kolla på våra lärje killar, dom vann igen!!
Dom var faktiskt jättebra! Efter gothia gick vi ut och spelade fotboll en några killar från dammark tror jag? HAHAHA dom var jätteduktiga, senare träffa vi gabriella, & hon har gjort rosa dip dye det bleev jättefiint, vill också! Jag måste ju vänta tills mitt hår har växt, och faktiskt så har det växt, hihihi nu är det precis som det var innan jag klippte mig. En kompis gjorde rasta flätor, sen sa hon att det växte skiit mycket, så jag har också funderat på o göra det, men mamma säger att plats hår siter håret osv, så vet inte vad jag ska göra... kanske borde jag fläta med mig riktiga hår? utan löshår? För det kanske blir bäst så, men nu så har iallfall mitt hår växt, och jag har faktiskt inte andvändit så mycket produkter till håret, det var för ca 3-4 veckor sen jag klippte mig och det blev till axlarna, nu är dom till brösten igen IIHHIHIHI!

Aja, idag skulle vi engetligen jogga på morgonen HAAHAHA, och alla försökte väcka mig, men tyvärr så gick det inte, jag var jättetrött HAHAHA. Men idag kommer aamel & reham. Det var jätte länge sen vi var med dem. Dom var ju och spela i gothia med mexikanerna, HAHAAHA.
Iallafall nu ska jag ta och äta min frukost, uppdaterar mer senare.
CIAAAAAAAAOOOOOOO!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0