BAD GIRLS ALWAYS HAVE FUN!

Hejhej!

Då börjar jag med att igår gick vi tjejer till lundby badet, där träffade man dana med sin syster o några fler, det var verkligen fuuult asså det var massor av folk! Men vi hade otroligt kult, jag bada inte då, men jag doppa mig hehe,, vi tog också några bilder, MEN BARA några.. eftersom vi hade mer kult så vi typ glömde bort o ta kort, och jag sola mitt hår, hihihi!
Efter att vi tjejer hade badat gick vi hem & åt , duscha, senare drog jag mig hem till miranda o sov hos henne, jag & kleo har blivit jätte viga, wihooo jag stog faktiskt på händerna, hahaha. OCH GISSA VAAD? vi sov i deras balkong asså det var jätte sköönt, dem har typ sån konstgräs i balkongen, o dessutom var det jätte varmt, vid 6-7 tiden på morgonen blev det lite kallt, så vi gick in o sov istället, AHAHA AHLA LUFFARE!

Idag har man då åkt med mamma & hennes kompis på fika, sen träffa man miranda, kleo & alma, så jag gick med dom sen möte vi upp dana, & amanda sen gick vi upp till nivin och sen drog vi till surte,, OCH VI BADA, AHAHAHAH, jag hoppa i med kläder, de var typp Y.O.L.O HAHAHA vi sa så hela tiden, sjuuuuktkuuult, skulle vilja var där hela natten, det är fan jättekuuult! AHLA DAG MED DOM BÄSTAAAA!!!
Iallafall ska strax ta och duscha, men först ska jag lämmna en sak i håret som kelo har lärt mig, OCH DEN E SJUUKTBRA! har gjort det innan, alltså igår jag pröva att använda ägg & cocos, cocosen ser ut som margarin fast den är vit, finns överallt och köpa kommer upp en bild på det senare! 
Bjuder på lite bilder från lundby badet, och vid nästa inlägg bjuder jag på bilderna vi tog i dag i surtesjön!

Lundby badet. ( somsagt, vi tog bara LITE bilder)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0