50 FRÅGOR OM MIG!

1. Vad heter du? Ilham Mohammed.

2. Hur gammal är du? 14 år.
3.Hårärg? Rött/brunt/svart
4. Vart bor du? Göteborg
5. Ögonfärg? Bruna
6. Hur lång är du? 168 cm
7. Kär?  Kanske..? hehe

8. Singel eller upptagen? Singel
9. Hur många har du kysst? Hahaha jag har ingen aning?
10. När och vem kysste du senast? Hemligt
11. Har du hånglat med någon av samma kön? Nej haha!
12. När hade du senast sex och med vem? Ingen.?
13.  Vill du ha ett förhållande? Ja & nej, vet inte riktigt..
14. Kan du själv säga att du ser bra ut? Aa ibland.
15. Vad har du för uppfattning om dig själv? Galen, rolig tjej som kan vara bitchig

16.  Vad är du mest missnöjd med din kropp? Att mitt hår inte växer..
17. Vad har du för mobil? Gammal sony ericsson, men ska få en ny.
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? SHOPAA!

19. Vad är du mest nöjd med? Allt?
20. Favoritfärg? Rosa & chock färger..
21. Film? Case 39
22. Bok? SHOO BREE.
23. Vad är de första du tänker på när du ser en person? Ögonen
24. Vad gillar du mest med dig själv? Att jag kan vara min själv, Y.O.L.O
25. Vad gillar du minst med dig själv? Att jag bryr mig för mycket..
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan - Mamma.
27. En person du älskar - Mina vänner.
28. En person du hatar - De finns många jag hatar..
29. Ut och festa eller myskväll? Ut o festa.
30. Saknar du någon just nu? Nej, haha.
31. Vad är det bästa som hänt dig? Vet inte, allt bra? 
32. Beroende av något? Chocklad.
33. Ditt livs största misstag? Vet inte,
34.Har du någon allergi? Polen, Äpplen & kärnfrukter.
35. Har du några tatueringar? Nej
36. Piercingar? aa, två hål i varje öra, men vill ha en till.

37. Vem är mest lik dig? Mamma.
38. Har du någon förebild? Mamma så klart.
39. Vad ska du göra idag? Gothia.
40. Vad är det värsta du vet? Att bli väckt från en underbar sömn.
41. Vad är det bästa du vet? Sova
42. Vad åt du senast? Godis
43. Vad vill du ha just nu? Långt hår..
44. Vad köpte du senast? Godis 
45. Vem är din favorit kändis? Justin Bieber & Rihanna.
46.  Vad tänker du på innan du somnar? Facebook.. AHAHAHA
47. Tränar du? Aa ibland.
48. När går du och lägger dig? 12-3.
49. Har du någon fobi? -  AA, fulligubbar.
50. Är du nöjd med ditt liv? JAAA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0