YOU DON'T KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL STRONG IS THE LAST THING YOU CAN BE




CHAAALONG!
Kom hem för ungefär 1 timma sedan kanske .
Jag börjar väll med att ta dagen från början ... Började med att vakna efter att ha sovit hur bra som helst.
Skulle ta och kolla på film, sen så plinga renata, ermira, nivin o dana på mig, och jag var inte ens sminkad,
och den tar en jävligt lång tid för mig och lägga mascara, hahha. Så dom fick vänta en stund, lite senare gick vi ut och
hade det jättekuult. Sen drog jag mig hemåt, sen sa mamma att möta henne vid affären,
sen så handla vi lite sen träffa jag miranda och var med henne & kleo, sen kom sarmand o simon.
Men dagen har varit skit bra.
Nu får ni bilder från idag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0