WONDERFULL DAAYY!

Hejsan alla bloggläsare!

Tänkte göra ett inlägg igår kväll när jag kom ifrån lisseberg, men jag kom hem ganska sent och jag var jättetröö´tt också hahaha,
Då har man varit i lisseberg, o vi hade det sååkuult, asså vi skrattade jätte mycket, vi träffa några kompisar o sånt, men vi hade verkligen sjuktkuuult, åkte atmosfear för första gången, och jag åkte faktiskt 2 gånger, vi skulle ha åkit mer men till slut hade den tekniska problem?.. HAHA, aja, på morgonen var det ganska soligt i lisseberg, sen vid 2 tiden börja det spö regna och sen blev det sol, ändå ganska chill väder? blev precis så som jag vill ha det, regn med sol hhihi, dessutom var det inte så mycket folk, vi stog i kö typ 5 min , 10 min osv, och sen så gick vi in till gasten, alltså spök grejen, AHAHAHAH asså det var skit roligt, amanda var längstfram och hon visste inte vart hon skulle gå HAHAHAAH det var faktiskt riktigt kuuuuullt,går inte ens o beskriva hur kult deeet vaar! Taack för dagen tjejer, bjuder på massa bilder vi tooog hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0