THEY SEE ME ROLLING , THEY HATING

HAALLOJSAN!

Börjar och säga för mycket halloj osv.. HAHA,
Dåså min dag börjar med att jag vakna 07.00 fixade mig & åt frukost och drog till skolan,
Sen hade vi 2 vanliga lektioner sen skulle vi ha fotbolls tunering, klass mot klass.
Oså vann våran klass mot alla klasser (alltså tjejerna) HEHE, feet grymma var dom!!
jag orkade inte vara med och spela, men tjejerna klara sig riktigt bra!

Iallafall efter skolan drog jag mig hem och kollade på serier sen så gick jag ut
med dana och prata med henne om massor, sen åkte vi hem till amanda sen träffa 
vi på sahand och var med han en stund, senare gick vi och löste en grej.
Men nu är man då hemma, värdet suger, det blåser som fan, och det är riktigt kallt.
Med mina pengar jag får av jobbet ska jag köpa en svea jacka wiihoo!

Men nu ska jag ta och stretcha uppdater mer senare.
C'YAAAA!♥

Bild från idag när jag satt och kolla på fotbollstuneringen, hihihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0