THE FIRST DAY AT SCHOOL

Hellooo!

Vet att uppdatering suger, men ska försöka och göra bättre av mig,
Börjar med att vi börja skolan idag, den var minst 45 minuter lång, vi ba prata om lite inframtion osv,,
Ganska kult och få träffa alla i klassen, hahah.
Efter skolan drog jag mig hemåt till miranda, vi kollade på film & mysade, 
och så gjorde jag mina naglar, så dom kommer upp vid nästa inlägg.

Igår var jag i stan igen.. med amanda hahaha, gick och köpte en jättegullig stickad tröja &
ett par jeans, o bodysplash, Och så har mamma köpt MASSOR av kläder idag,
hon köpte en jättegulig bluse med leopard mönster på, och så köpte hon vita palladium till sig själv,
hahaha jättegullig.

Men annars har dagen spenderats med kleo & amanda, vi har då tränat på & hjula och massa annat,
OCH ÄNTLIGEN kan jag göra rak hjulning, har tränat på det i flera månader nu, HAHAHA.
MEN OM EXAT 6 DAGAR BÖRJAR CHEERLEADINGEN, HIHIH YÄÄÄY!
Är verkligen supper taggad, och vi har tränat så mycket inför cheerleadningen haha.
Aja, just nu gör jag faktiskt inget speciellt så tänkte ta och lägga upp våra random bilder vi tog idag, hahaha..

detta gjorde verkligen jätte ont... ↓                              




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0