SJUK

Hellooo!

Vet att uppdateringen fortfarande suger, men har faktiskt inte haft någon blogglust,
Inte så att jag inte har varit på humör eller så, utan jag hade verkligen ingen ork,
haha, men dom senaste dagarna har jag bara chillat & varit med kompisar.
Har haft det ganska kuuult.

Gick faktiskt inte till skolan idag, är ganska förkyld :(
Men jag har då inte bara suttit o degat framför datorn, utan jag har storstädat med mamma!
Vi möblera om lite också hahaha, o så har jag kollat på några serien,
Vet inte riktigt vad jag ska göra nuu, kanske går jag till affären och köper glass, eller så går jag hem till miranda,
får se, men nu ska jag ta och käka lite maat som mamma har lagat,

bjuder på några bilder jag & amanda tog för typ några dagar sen,
hihihi jag älskar faktiskt bilderna!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0