SIMPSONS ALL DAY LOOONG,

HELLOOO!

Förlåt för att det inte blev något inlägg igår..
BUT, HERE I AM, Iallfall igår så var man ute med tjejerna och spelade fotboll, sen så kollade på man
på simpsons, dom vann den dära saken av the idiots, aahah det var mellan family gay, o simpsons.
Och så är det på tv nu igeeen, hahaah, kollade på en sjukt läskig film igår oxå, kommer inte ihåg vad den hette,
men den var så äcklig, det kom spindlar i deras näsor medan dom sov, asså jag täckte hela mig med täcket inatt,
HAHAHA, jag brukar alltid tänka så, ifall en spindel är inne i min näsa, ahah.,

HAHHA, iallfall igår så flätta jag håret, så snart ska jag ta bort dom, o så får jag se hur det har blivit,,
O GISSA VAAD? mitt hår har växt jättee lååångt, the secret keyyy is,, att ha ricinolja mer än 3 timmar !
jag hade min i 5 timmar,,  jag råkade,, glömde av att jag hade den så länge. Haha, men det funka jättebra, dessutom har jag slutat kamma håret i duschen, eftersom det sliter håret jätte mycket, släck lampan i toan,
sen kamma håret när det är blött så kommer du se i spegeln att det kommer typ såna blixtstrålar eller nåt, vet inte riktigt vad det heter, men det är det som gör så att det sliter håret,,,
ANYYWAYYYS, ska ta och äta lite, uppdaterar mer sen..
C'YAA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0