PALLADIUM

HEJHEJ!

Här sitter världens lyckligaste tjej som fått palladiuuum, asså jag är verkligen jätteglad,
Hade svårt och välja vilka palladium jag skulle ta, men tillslut bestämmde jag mig, hehe.
Köpte ett par gröna palladium, asså jag är över lycklig, hihihih,
Iallafall åkte till stan med amanda & nivin, vi hade det jättekuult.
Senare gick vi ut, och på vägen hem var det fullt med massa poliser där jag bor,
En man hade blivit sjukten i huvudet.. och dom har fortfarande inte hittat killarna som sköt honom..

JAJA, nu så sitter man och äter sönder sig massor av mat, hihhi, har också köpt ansiktsmask med
apelsinsmak, den luktar jättegoott, köpte den ifrån HM, ihihi.
Men ska ta och lägga min ansiktsmask nuuu, uppdater mer senare, bjuder 2 bilder på mina palladium, .

I LOVE THEEEEMM!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0