NY DESIGN/HEADER

Godmorgon bloggen!

Som ni kanske redan ser så har jag gjort en ny header design, fick lite hjälp av kleo, 
och sen nu på morgonen har jag fixat lite själv, är inte riktigt klar än, har typ mycket och göra,
Men jag bestämde mig för och göra det senare, hahaha orkar inte fixa allt nu o sånt,
känner mig ändå ganska stolt att jag har gjort så mycket, kan inte så mycket om stillmall & kodmall.
Men ändå så funka det så rätt bra, hhihihi.

Vaknade vid 1 tiden, och vädret är perfekt, heheh yäääy, då ska jag ta på mig shoorts,
orkar inte äta frukost, vilket jag måste äta, annars blir jag yr, men det är typp försent nu hahah,
så ska ta och äta lite mat, sen går jag ut med tjejerna, uppdaterar mer senare!
ADIOOOOOOOOOOS!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0