NEVER STOP BELIEVE

Hejsan alla blogg läsare!

Då börjar jag med att igår var jag ute med tjejerna, det började åska o regna, men det sket vi i hahaha, till slut börja det regna för mycket så vi gick in till tvättstungen och chilla där. och igår kväll sov jag över hos miranda, vi hade det jätte mysigt, mitt på natten gick jag och kleo ut och promenerade, o sen gick vi till dana och prata med henne en stund, hehe.
MEN IDAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG, EFTERSOM IDAG FYLLER VÄRLDENS BÄSTA TJEJ ÅR, GRATTIS RENATA, HOPPPAS DU FÅR EN UNDERBAR DAAAG ÄLSKLING & JA ÖNSKAR DIG ALL LYCKA I VÄRLDEN!, hehe, aja nu ska jag ta och fixa mig lite, uppdaterar mer senare! 
C'YAAAAAAAAAAA!♥

Älskar dig mitt allt, & grattis på födelsedagen!



Kommentarer
Postat av: Miranda

Byter bloggportal ett tag, kolla in där. puss!

Svar: okej, puss!
Ilham Mohammed

2012-08-04 @ 06:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0