ME , MYSELF & I

Heelloou

Dagen har då speenderats med tjejerna, vi tänkte då först åka till ullevi för och kolla på matchen,
HAHAH vi har inga biljetter då,, men vi tänkte typ smyga in eller nåt.. men det bleev försent,
AHAHA, men imon tror jag att vi åker till barcelonas hotell för och typ ta autografer o massa
bilder på dem, vi får se. 
Iallfall var precis hos miranda, vi satt och fixade en ny header till mig & miranda, så snart blir det
en ny header ,yäääy,, jaja, har faktiskt tänkt på att börja göra "Dagens inspirations bild", så imorgon
ska jag börja med dagens inspirations bild. Anyywayys just nu sitter man och käkar glass och 
tittar på dip dye bilder, vill köpa färg, men vet inte riktigt vilken färg jag ska ta, för jag har ju rött hår, 
så vet inte riktigt vad som passar, men ska se vad jag hittar.

Aja, snart ska jag faktiskt sova, vaknade ganska tidigt idag för och åka inlines, så är faktiskt jättetröött,
hhahaa, men ska ta och käka klart glassen sen ska jag nog sovaa.
Goodnight!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0