IM A BIG ,BIG GIRL IN A BIG,BIG WORLD...

Helluu,
Kom hem för ungefär 2 timmar sen, var ute med tjejerna, jag & kleo hjula o stog på händerna o sånt,
medan folk kom o stirra på oss, hahaha. Var och köpte lite mat, sen fick jag servera maten till mamma -.-
Har typ ätit sönder mig, men är fortfarande skit hungrig,,, hahah werid, ska typ äta en konstig grej nivin sa 
åt mig o äta, vet inte ens om det är gott, jag ska typ blanda kex & mjölk och skit MYCKET oboy?
HAAHAHA får se hur det smakar då, det verkar låta ganska gott, hahaha eller? 

Anyyways, nu så tittar jag på massa konstiga människor som äter tvättmedel o tvål o sånt, fyyfaan,
hur man kan ens äta sånt? HAHAHAA, aja, ska ta och ätaaa lite uppdaterar mer senare!
C'YAAAAAAAAAAAAAA!♥

HIHIHI I WAANNAA EAAAT YOOOUU UPPP, AHHHH!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0