I DON'T GIVE A FUCK ABOUT YOU..

Godmorgon!

Ja vet, seg uppdatering, men igår var jag med amanda i stan, hon skulle nämligen köpa rak permanet till håret, och jag skulle byta storlek på ett par jeans, senare gick vi hem till henne lämmande sakerna sen drog vi oss till gabbe, hon har då rest till ungern, hehehe hoppas du har det bra gabbiii!!,
Iallfall vaknade ungefär precis, fick börja med och städa lite -.-,, Idag ska vi antagligen ut ska strax träffa amanda sen går vi upp till nivin o dem, sen så ska nivin fixa mina ögonbryn hon ska bara rensa dom lite, hehee, Ska faktiskt ta och börja lägga upp mer Hairstyles, det var så länge sen jag gjorde det, men så fort mitt hår har blivit friskt och långt så kommer det massor av hairstyles, hhihii.
Iallfall nu ska jag taa och byta om osånt, uppdaterar när jag kommer heeem!
C'YAAAAAAAAAAAAAAAAA!♥




Kommentarer
Postat av: icdddd

har du köpt the vampire diaries isf var?

Svar: Har inte köpt dom än, eftersom säsong 4 inte har kommit ut än, :)
Ilham Mohammed

2012-08-02 @ 18:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0