I AM A BARIBE GIRL IN BARBIE WOOORLD

CHACHA!

Sa faktiskt fel om vädret, det var ändå ganska soligt, men det regnade först, hahaha..
Då har man varit ute med tjejerna spelat fotboll, lyssnat på musik osv, vi började sjunga massa
gammla låtar vi sjöng när vi var mindre, ahaha vilka minnen asso!
HAHA, iallfall dana skulle egentligen komma hem till mig, men hon fick inte av sin pappa ,
eftersom han säger att det fanns massa alkholister, HAHAAHA, jag skulle annars ha gått till henne,
fast mamma sover så jag kan inte ba lämmna henne så AHHAHAHA.
 
Aja, nu så sitter man och chillar och tänker på massa saker, imon hoppas man på fint väder,
vill faktiskt ha på mig shooorts! OCH jag glömmde visa mina egna dip dye shorts,, dom kommer vid nästa inlägg.
HEHEHE, aja ska äta glass som mamma köpte iidaaag, o vid nästa inlägg kommer mina dip dyee shooort.
C'YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0