HEJ JAG ÄR GLAD & LIVET ÄR BÄST!

Morning!

Hej på er, Jag hann aldrig göra något inlägg igår.. BUT here i am..
Börjar med att dagen gick rätt bra, först vakna jag på grund av en jävla fluga som kommer
rakt på mig i ansiktet varje morgon kl 7-8?! HAHA, senare fråga jag kelo om vi typ kunde cykla
runt eller nåt, Så vi fick låna mahmouds cykel, sen cykla vi upp till renata dom, sen när vi var på väg
ner börja det spö regna asså det var skiiitkuult, kleo fick vatten i ansiktet och så fick jag skit mycket vatten på ryggen..
ingen vet varför vi cyklar när det regnar, men jag tycker faktiskt det är mycker roligare o cykla när det
regnar, hahaha, 
Aja nu har jag suttit och drogat massa "Vampire Diaries" serier.. snart börjar säsong 3 på tv, ihihhi!
Just nuu så sitter jag och kollar på simpsons, har lovat mamma och städa, så jag ska ta och börja lite snart,
sen gör jag resten på kvällen..hehe.
ANNYYWAAYYS, nu ska jag ta och äta miin frukost!

C'YAAAAAAAAAAAAAAA!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0