FREDAGSMYS! + MASSA GOTT = PERFEKT!

Hejhej, här sitter en glad tjej med världens bästa humööör,
Vet inte riktigt vart jag ska börja, hmm, Börjar med att jag sov över miranda igår & hade huur kuult som helst,
fast än jag var sjuk sov jag över hos dom, jag smitta miranda, men vi låter ändå gulliga haha.
Iallafall idag var skoldagen sådär, vi hade grupper i hemkunskapen & i slöjden, typ tråkigt eftersom man inte är 
med dom som går i samma klass, men aa, vi sket i bamban & åt i pizzerian istället haha.

Var precis ute med amanda , kleo & miranda. Nu sitter man hemma (fortfarande ganska förkyld)
Asså jag är skit täpt i näsan & o så hostar jag jätte mycket, aja just nu sitter man hemma & har fredagsmys
med världens bästa mamma, medan jag står o skriver ett inlägget står hon o berättar om sin dag, 
Fast än jag inte lyssnar på henne, ahahhahahaah, så elak jag är hahaha!
men nu ska jag ta och äta lite food.
Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0