FEST

Hello!

Blev inget inlägg igår, eftersom jag var upptagen med massor.
Börjar med att jag inte gick till skolan, kunde inte vakna, hahaha, och vi skulle ändå ba springa i skogen lr nåt.
HAHAHA, så hade ingen lust o vakna, Men igår var jag hos kusinvitamin, sen kom det gäster till dom,
vi hade riktigt kuult, vi kollade på case 39 & massa mer filmer, & åt massor med mat o de,
haha det var faktist jättekuult. Innan jag drog hem till mina kusiner var jag hos nivin en stund,
nivin bor ändå rätt nära dom, typ 1 svale bort, så jag var hos henne en stund, & sen var också
aamel hos henne, o sen kom amanda.

Just nu sitter jag o äter min frukost, vakna precis ahaha, pratade med mamma om dip dye & hår,
hon verkar ha ändrat sig, hon ville att jag skulle färga det brunt igen, o så ville hon inte att jag gör dip dye,
MENN nuu har hon ändrat siiig, hihih wiihooooooo.

Aja idag bliir det fest hooos bästa ariam, hon fyller 15 eller 16, hihih jag vet inte, AHAHAH.
Grattis älskliiing, nu ska jag ta och fixa mig lite uppdaterar senare.
C'YAAAAAAAAAAAAAA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0