DIP DYE SHORTS!

Här kommer mina dip dye short, dom är ännu inte klara än, har inte gjort alla nitar än, 
Men ändå så går jag ut med dom, tycker faktiskt om dom jätte mycket, nu så har jag köpt röd dip dye,
eller den är då inte bara röd, utan också rosa osv, så jag hade tänkt att jag skulle typ ha rött eller nåt,,,
Får se hur jag gör dom, lägger upp en förre & efter bild på hur jeansen såg ut innan, och hur dom blev efter,,,
Skriv gärna vad ni tycker om deeem, hihihihi.
HERE THEYY COOOMMEEE...

FÖRE .


EFTEEEEER.....


Kommentarer
Postat av: Renata Audiii

ILHAAAAM, JAAG ÄLSKAR DOOOM :D

Svar: TAAACK RENATAAAA!! IHIHIHIH <333
Ilham Mohammed

2012-08-11 @ 00:39:00
Postat av: annonym

Jätte fina.

Svar: Tack så mycket! :)
Ilham Mohammed

2012-08-11 @ 00:39:21
Postat av: AMANDA JENG

ILHAM, GÖR DOM RÖDA DÄRUPEE
DET KOMMER BLI SKIT SNYGGT!

Svar: AAAAA, EHEHEH SKA JAAAG?? :D
Ilham Mohammed

2012-08-11 @ 00:40:28
Postat av: ninii

skit snygga kan du göra ett inlägg hur man gör de och vart man köper nitarna och dip dye ?? <3

Svar: Taack så mycket nina, aa det ska jag försöka och göra,<333
Ilham Mohammed

2012-08-11 @ 13:47:33
URL: http://www.niiina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0