DAGEN

Dagen börjar med att jag vakna 09.00 och sen började jag fixa mig eftersom jag skulle
hänga med nivin och nopra sina ögonbryn, efter att hon gjorde dom ville jag oxå,
så hon frisören fixade åt mig hahaha. Sen mötte vi amanda i stan, vi gick lite runt & köpte saker,
sen gick vi till göteborgskalaset & köpte chooros eller vad dom heter, sån man brukar sälja på
karnivaller o sånt. Iallfall efter att ha varit i stan drog jag mig hemåt, mamma var lite arg på mig,
eftersom jag har varit ute dom senaste dagarna och inte varit hemma,
Så jag fick inte gå ut, men sen kom amanda o nivin till min svale, sen satt vi där och pratade.
sen drog dom hemåt.

Lite senare satt jag med mamma o prata om saker, sen satt vi o åt kycklingtaldrik som mamma
Beställde till oss, senare kom dana till mig, & så satt vi o pratade.
Just nu sitter jag och kollar på "Säg att du älskar mig", otroligt bra film!
Har nog inget mer och skriva om så detta får bli min punkt, uppdaterar mer senareee,,,

BTW, alla bilder jag la ut innan kom inte upp, det gick inte o lägga upp resten, så dom får
istället bli arkivbilder.
CIAAAOOOOOOOOOOOO!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0