BITCHES CAN'T TELL ME NOTHING

Halloj!

Var precis med miranda & kleo i donken, var tvungen och köpa till mamma, hon ringde mig
från ingenstans när jag var hos miranda o sa, ilham vet du vad? jag är hungrig jag vill ha mcdonals!
AHAHAHAHA, asså jag doog, jag ville ändå ha nånting och äta från mc, så jag drog dit med
kelo & miranda, sen träffa vi natta & saifa och prata med dom en stund.

Har faktiskt inte gjort så mycket än stretchat inför cheerleadning, är på god väg och göra split.
haha, annars har jag varit hos miranda & haft kuult. Vi har nämligen skaffat jobb!
Man tjänar 1000 per månad, ganska bra ändå, fick hem ett brev så jag & miranda ska strax börja jobba.
HAHAA, aja hade tänkt mig och kolla på Vampire Diaries, men istället så ska jag ta och
stretcha en stund tills jag går ner på split ETT MÅSTE, sen efter de går jag nog och lägger mig,
Godnatt så länge :*

Bild på mig från idag,,, ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0