BIO

Halloj!

Hej alla fina läsare som fortfarande läser min usla blogg, har inte uppdaterat på länge, 
Men har inte hunnit o blogga, för igår kom jag hem vid 1 tiden på natten, hehee wow så cool jag e,
HAAHHA, nej men igår var vi tjejer nämligen på bio & kollade på "SnowWhite" den är faktiskt jättebra film!
Filmen började runt, 21.15 men sen råkade dom på bion sätta på fel film, så vi satt & kollade på hunter games,
o alla trodde det var reklam eller nåt, aså AHAHAH, sen satte dom på den riktiga filmen, haahah,
Jag & amanda ba skratta under filmen, o vi hade skiitkuult, vi började skratta hela tiden medan resten av
tjejerna var helt inne i filmen, HAHAHA, riktigt roligt var det,
Det var MASSOR av folk på kvällen i stan, asså fuuuult, & det var massa knarkare & alkholister,
det jag är mest rädd för, & en alkholist började prata med oss :(
HAHAHA, aja, dagen var riktigt underbar, vi skrattade & hade hur kuult somhelst!

Anyywaays, vill berätta om dagen idag, men tar det nog vid andra inlägget,
för nu bjuder jag på lite bomb bilder,, & för det mesta är det ba på mig & amanda, HAAHHA.
AJA, & bilderna är inte i ordning så det blir typ olika effter o de,
men ajaj enjooooyyy hihih!






Kommentarer
Postat av: Heej!

Om du har iphone vet du hur man laddar ner låtar till den ? tacksam för svar!

Svar: Nej , jag vet inte hur man laddar ner låtar, haha men testa med och ladda ner en app med itunes?
Ilham Mohammed

2012-08-20 @ 14:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0