BE WHO YOU WANT TO BE ,NOT WHAT OTHERS WANT TO SEE



HALLÅÅ DÄÄÄR!

Kom precis hem från stan, dagen spenderades med dom underbaraste tjejerna, renata & amanda!
Vi hade otroligt kuult, vi gick någonstans till hamnen eller vad den nu kallas, och vädret var super bra!
Först gick vi då runt i stan köpte lite saker o de, köpte ett par nitar som jag ska lägga på min skinjaka,
Sen satt vi och åt i burger king, hhaha tappa hela dipsåsen på golvet hihihih,,
Men sen gick vi in till bodyshop, hitta en parfym som luktade otroligt gott, asså pååå riktigt, jag blev kär!
Och så hitta jag också en annan, & en till av paris hilton HAHAHA,
men imon får jag nog se vilket av dom 3 parfymerna jag köper, vill helst ha den imon, så åker
nog in mot stan igen just for the parfyyyym hihih, Men det luktade riktigt gott,
vet bara inte vilken utav dom jag ska ta :(, hehehe aja får seeee,

Just nu gör jag inget speciellt så tänkte precis ta och käka nåt, men bjuder på lite bilder vi tog idag,
hehe....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0