A DROP IN THE OCEAN.

HAAALLOOJJ!

Var preics ute med tjejerna, vi hade jättekuult, amanda hade med sig sina syskon, dom är såsöööta!
Annywwaays, strax ska jag sova hos miranda, sen ska vi ut på kvällen och träna på hjula osånt, det 
kräver mycket för o gå i cheerleder, man måste verkligen träna skiit mycket för och komma i bra nivå som dom andra är,
är iallafall lite vig, kan göra massor av grejer nuu hihih, vi tar nog lite bilder hos miranda o sånt hoppas jag!
hehe, GISSA VAAD? mamma gav mig massa pengar idaaag, bleev typ världens lyckligaste tjej, hihihi,
men jag fick jätte myycket, så jag ska köpa ett par palladium, ihhihi är såå glaaaad!
Aja, ska ta och packa tandborste o pijaamas & min nalle sååklaart! :*
C'YA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0