12 DAYS LEFT...

Godmorgon!

Hann aldrig uppdatera bloggen igår, först var vi ute och spelade fotboll o hade kult, lite senare på kvällen gick
jag ut med miranda & kleo, vi hade jättekuuult! Jag & kleo tränade lite, alltså inför cheerleading,
FÖR OM 12 DAGAR BÖRJAR VIIIII YÄÄÄÄÄÄÄÄÄY, asså jag har verkligen längtat diittt,,,
Har inte tänk någonting annat än cheerleading, så just nu håller jag o kleo på med grunderna,
alltså hjula, spagat, stå på händer, & vålter, vi gjorde inte så mycket igår, för att gräset för blött, &
det kanske finns sniglar, AHAAHAH, men efteråt gick vi in till konstgräset och träna där, o så träffa
vi mahmoud o dem, klockan var också ganska sent,,,

Sen satt vi inne in en sån korgvagn, som man går runt med när man ska handla,
O sen när jag & miranda satt så krocka vi in mot gräset, tillslut blev miranda skadat, AHAHA.
Iallafall då har man precis vaknat och väntar tills vampire diaries börjar,
Ska ta och äta min frukooost nuu, uppdater mer senare.
C'YAAAAAAAAAAAAA!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0