YOU DA ONE

Hej på er finisar!
Då börjar jag med att idag vid 12 tiden drog jag & ayah till stan hon skulle köpa en klänning och jag skulle byta min militärjacka, och gissa vad?? jag fiick en HEL NYYY, och det var utan kvitto hihihhi, Iallfall efter att ha varit i stan gick jag ut med tjejerna vi hade det jättekult Jessica & Amanda kom och var med oss en stund sen gick vi till prescilia sen skulle vi ner till plan och så var bussen där och jag kunde inte springa eftersom jag har årets TRÄNINGSVERK, herregud jag kunde verkligen inte springa såg ut som en galning utan ben.........typ då... HAAHAHHAA! 

AJA, nu sitter man här och äter pyttipanna HAHAHA, ska strax kolla på bigbrother, bah för jag har tråkigt, här kommer bilderna på tårtan & när jag blev ÄGGAD, MJÖLAD, OBOYAD.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0