WANNA BE A KING? THEN TREAT HER LIKE A QUEEN.



Hej på er!

Då har skoldagen gått bra, hände inte så mycket utan det var mer chill i skolan kan man säga, vädret sucks, asså det börjar regna.. blir så sur, imon blir det iallfall sol, enligt vädret, kolla precis OCH JAG BLEV SÅ GLAD, just då jag fyller år, hehe, okaj ska typ inte hålla på och säga fyller år om blabla dagar, MEN JAG FYLLER ÅR IMOON WIHHOO, är jätteglad, inte för att jag just just fyller år då, utan att jag ska shoppa allt jag vill ha , och jag blir så överlycklig, känner mig som världens lyckligaste tjej, har just nu den känslan när man är SUPER taggad och SUPER glad, asså det går inte o förklara! ÄLSKAR LIVET!

Iallfall nu sitter man vid datorn och kollar runt på internet & samtidigt lyssnar på musik, soft fast inte när mamma skriker och säger till mig o sänka volymen... HAHAHAHA, men hon vill sova så ahh, jaja vet faktiskt inte vad jag ska göra idag, tror nog jag sitter hemma och gör lite saker orkar ändå inte gå ut så aa, men ska ta och käka lite.
CIIAAAAAAAAAAAAAOOOOOOO!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0