Nails

Hellou!
Börjar faktiskt märka att jag börjar bli dålig med uppdateringar, måste skärpa mig, ska försöka lägga mer tid på bloggen. Är det nånting ni vill att jag gör, t.ex lite mer HairStyle, eller nåt sånt så kan jag göra det. Jag gör faktiskt också naglar, har inte gjort det på länge men i min förra blogg gjorde jag veckans naglar, då gjorde jag kanske olika jag brukade göra svampob och massor. Så får väl forsätta med veckans naglar så att bloggen blir mer intressant .

Här får ni 2 gamla bilder på mina naglar.
Adidas.


Svampbob.

dessa bilder är jätte sudigga, hade verkligen en jätte dålig kamera. hihi, där fick ni iallfall se några av mina naglar jag brukar göra.


Kommentarer
Postat av: Suzy

Mer om naglar och hår <3

2012-04-09 @ 20:31:44
URL: http://suzyys.blogg.se/
Postat av: Ninii

Fanan vad fina naglar :)<3 jag skulle vilja ha mer om naglar ;)

2012-04-10 @ 09:27:29
URL: http://www.niiina..devote.se
Postat av: Ilham

hehe, okejj taack för att ni kommenterar. ska försöka hitta på mer med håret, och så gör jag mer naglar!<3

2012-04-10 @ 22:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0