UNDERBAR DAG MED TJEJERNA!♥

Godmorgon!
Förlåt för att jag inte uppdatera igår kväll, var tvungen och sova över hos mina kusiner .
Igår var Jag, Ayah, Sonja & Prescilia ute på middag vi var inte så många men det var ändå lika kult, vi hade jätte roligt, först ska jag säga att det fuulllt ii Lydias, så det var bra att vi inte var så många, jag & sonja pröva massa kläder och tog lite bilder,, sen fick vi lite skäll.. AHAHAH, såg jätte mycket kläder som jag vill ha, längtar tills o få köpa alla dom!! Bilderna från middagen kommer kanske vid nästa inlägg.

Iallfall snart ska man då dra upp till ayah, vi har ett samtal på gång, sen ska man prata med älsklingen gabriella, måste reda ut lite saker med henne, sen tror jag att vi kommer vara ute en stund, känns ganska stressigt men aa, ahaha, aja nu har man då kommit hem så ska ta och fixa mig lite äta sen dra upp till ayah.
CIIAAAAAAAOOOOOOOO!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0