U SMILE, I SMILE!


Hej på er mina mina!

Då börjar jag med att skoldagen var ganska tråkig men ändå bra, vi hade ju hemkunskap, hehe, vi gjorde ägg våfflor kommer bilder på dem kanske lite senare , men dagen slutade med att jag bråkade men en kille i min klass, så jävla störd är han, han säger att vi tjejer förstör , asså helt omoget av honom och säga nåt sånt, jag var så nära på att slå honom, men jag lät bli. haha en kille i min klass frågade mig vart jag ska gå, eftersom jag gick ifrån lektionen , se jag ba - jag ska hämta vapen på honom, HAHAAHAHA! ville verkligen det, sen kom ayah och sa till mig att komma tillbaka HAHAHA! jag kan verkligen bli aggressiv ..

Iallfall, igår hann jag inte kolla på vad för filmen det finns på bio, men gjorde det direkt efter skolan, jag kollade på massa trailer , och jag kollade på "The devil inside" OCH JAG VÅGADE INTE ENS KOLLA PÅ TRAILERN , asså helt seriöst den filmen är jätte läskig!  hon har typ någon jävel i sig, asså åå, tänker absoult inte kolla på den! Men asså Titanic är fan 3 timmar lång? jag tror inte jag orkar kolla på en film som är 3 timmar lång? asså allt blir fuckt upp.. finns inte heller så många filmer jag gillar,, menmnen vi kommer nog hitta en bra!
Hur som helst ska forsätta med min uppsats, sen ska man dra ut med tjejerna!

C'YAAAAAAAAAAAAAA!♥


Kommentarer
Postat av: Suzy

VI KAN KOLLA PÅ THE DEVIL INSIDE HEMMA HOS MIG! :D <3

2012-04-04 @ 15:56:17
URL: http://suzyys.blogg.se/
Postat av: Ilham

HAHAHAA, DIN IDIOT DU VET INTE HUR RÄDD JAG BLEV PÅ GRUND AV TRALIERN? ASSÅ TRALIERN, TÄNK DIG HUR RÄDD JAG BLIR FRÅN FILMEN, AHAHAHAH, men vi kan försöka kolla på den... :P<3

2012-04-05 @ 15:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0