STARSHIPS WERE MEANT TO FLY , HANDS UP AND TOUCH THE SKY

Hej alla fina läsare!
Dagen har väl varit okej, hände inget speciellt i skolan, allt var som vanligt, men igår kväll gjorde jag min uppsats därför gjorde jag aldrig något inlägg igår. Men jag gjorde iallfall klart uppsatsen vilken gjorde mig ganska stolt, efter allt jag skrev. hehe, börjar bli bättre i skolan, kommer snart vara smartast,, Hur som helst, idag ska vi tjejer Miranda ,Denisa ,Ayah och Lamija hem till sonja och ha ungefär en tjej kväll, vi kommer ha det jätte kult, vi kommer kolla på massa skräck filmer o baka o massor & det kommer nog upp bilder! 
nu ska man ta och äta lite hihi.
C'YAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Jag & underbara Ayah!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0