Seg uppdatering !

Hej på er!
FÖRLÅT
för att jag inte har bloggat på länge, gud vad jag suger på att blogga, helt seriöst, aja vill inte heller tjata med massa ursäkter men jag har faktiskt inte hunnit blogga på länge.. Ännu en gång, tror inte bilderna kommer idag heller, men jag lägger upp dom när jag då får min tid, alltså imon då..

Iallfall idag var det dans träning vi hade det ganska kult och så har jag årets träningsverk , aja efter dansen gick jag & mamma på fika i stan, vi åt i burger king och så köpte vi lite kläder som jag då kanske lägger upp imon, sen har jag varit ute med tjejerna, har haft hur kul som helst. Imon ska jag då gå till tessie med ayah, köpte en militär jacka här om dan, sen så märker jag att den är helt fuckad o jag har inte pillat nåt, alltså jag har inte förstöt något, så imon ska jag gå och byta den har ingen kvitto men gabriella var där idag och berättade till manen som äger tessie då sen sa att jag kan komma imon och byta utan kvitto, hehe as snällt , ihihi!

Iallfall nu sitter man hemma och är as trött har typ skrikit och skoj bråkat med killarna ute, så nu är jag helt sluuuut.
haha tror jag ska ta och vila lite, får se ifall jag hinner lägga upp bilderna på kläderna imon, och det blir kanske då på kvällen.
ByeeByee!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0