PAJ!

Hej på er!
Då har man varit ute med ayah och miranda, vi åkte till ranne för o se på deras fotbollsträning, sen drog vi hemåt och chillade med mahmoud och dino! Har faktiskt inte hänt så mycket, men om några timmar så fyller världens underbaraste ayah år, och jag längtar redan o få ägga henne och massor, hihi älskar dajj, Iallfall nu sitter man och äter världens goaste blåbärspaj.

hihhi, deen är såå good, har ätit 2 st, och känner mig jätte tjock, men det är jättegott :(.. AHHAHA, iallfall nu är det väl dags för mig och fixa håret tills imon, Och imon lovar jag att HairStylen kommer , har tagit bilder och allt, det är bara och fixa dem sen blir allt klart, så imon får ni se den nya HairStylen!
GoodNight!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0