OH , I SWEAR TO YOU I'LL BE THERE FOR YOU

Hej på er finisar!
Då har man varit med mamma och fikat, åt bara lite muffins eftersom jag redan hade ätit där på dagiset jag praoa i. Idag var det sista dagen på praoen och det var faktiskt jätte kult, vi kollade på film och massor. Nu har jag och mamma handlat lite chips & popcorn och PAJ! HAHAHA, denna gången är den inte blåbärspaj utan jordgubbspaj med vanilj i.. eller nåt, det stog så iallfall, HAHAHA, jag älskar helt enkelt mat & söt saker, men måste akta mig jag kan faktiskt bli tjock av sånt.

Iallfall nu sitter man med ricinolja i håret och så har jag köpt ny balsam och shampoo, sån svart Gliss med gul på, den hjälper slitet hår o sånt, inte för att jag har så slitet hår men mamma vill inte att jag köper den dära evitalen som kom på reklam med Jennifer Lopez.. vet inte varför men aa, ska först se ifall denna Gliss är bra, om inte så köper jag den med Jennifer Lopez , HEHEHE!
Kanske lite senare ska jag nog göra mina naglar, har så tråkig färg, det är typ sån mörk röd? nåtsånt är det iallfall, så jag kanske ändrar det till chook färg eller nåt, hahaha.
Aja nu ska man ta en låång varm dusch.
C'YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0