Morning

Godmorgon på er mina fina!
Hann aldrig blogga igår, var faktiskt lite upptagen och de, först var man då i skolan och blev ÄGGAD MJÖLAD och OBOYAD... OBOY FRÅN INGENSTANS?! HAHHAHA, men jag hade det jätte kult i skolan, och sen duscha jag och sen stack jag och UNDERBARASTE mamma till stan, hitta jätte mycket med kläder och ska snart lägga upp dom .
Iallfall igår kom ayah hem till mig med en tårta iihihi så gulligt sen sa mamma att hon kan sova över, och vi hade jätteroligt igår, vi skrattade firarede min lilla födelsedag, och kollade på Big brother när det spökade HAHAHA det var så kult, och till sist kolla vi på "A walk to remember" jätteeeebraaaaaaaaa film!

Aja idag har man dans ganska tidigt men jag hinner bara vara där i 1 halvtimma så sen drar jag hem fixar mig till festen,  hoppas det blir då en lyckad fest och allt går som det ska hahahhaa.

Iallfall jag är otroligt tacksam för allt jag fick från min mamma hon är en utan av dom bästa människorna som finns, utan henne skulle jag aldrig kunna leva, jag & hon är både som en mamma & dotter men även min bästa bästis, älskar dig så otroligt mycket mamma så att det inte ens går och beskriva all min kärlek går till dig vad än som händer! Loveu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0