LOVE ME OR NOT CUZ I DON'T GIVE A FUCK

Hej på er finisar!
Då börjar jag med att jag har varit hos bästa kusinvitamin, vi hade hela huset för oss själva, sen åt vi massa godis o kollade på "New Yorke minutes" där Mary-kate & Ashley är med, den var faktiskt jätte bra. Lite senare stack jag hem till ayah och umgicks med henne vi hade jättekult, sen var vi ute och rastade en STOR pittbull, asså den var jättestor ! Sen träffade vi Andy & simon och prescilia o var ute med dom sen gick vi in i en svale och pratade. Dagen har då varit jättebra, fast än att de regnade och sånt, hörde att jag skulle få min kusins militärjacka hihihi yääääy!
Aja ska ta och prata med älsklingen ayah för imon ska vi dra till staaan.
C'YAAAAAAAAAAAAAAAA!♥



Kommentarer
Postat av: Ninii

Fiin blogg :)<3

2012-04-09 @ 22:54:23
URL: http://www.niiina..devote.se
Postat av: Ilham (:

Taack detsamma nina!<3

2012-04-10 @ 22:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0