LOVE ME OR HATE ME BUT I PROMISE IT WON'T BREAK ME.

Hellou!
Nu så har jag kommit hem från underbara amanda, och jag har jätte ont i magen efter allt godis vi åt haha taack för dagen tjejer! Imon uppträder min dansgrupp, och jag ska inte vara med och uppträda, jag vill inte denna gången, men lycka till tjejer!♥
Iallfall, då har man tagit en lång och varm dusch, har fixat mitt hår precis som den HairStylen jag gjorde fast med mitt naturliga hår, så vi får se hur det blir, det kanske blir mer lockar eftersom jag redan har så lockigt/krulligt hår, hehe, men nu sitter man och tråkar imon ska man då städa, sen så ska jag prata med min kusin om hennes militär jacka för jag orkar inte vänta, jag kan ju redan köpa en men dom håller på och ta slut, fast ska kanske ändå få hennes, imon hoppas man på fint väder , och imon på morgonen har jag fotbolls träning kan inte gå, eftersom jag har tjej problem eller hur man säger AHAHAHA.

Men nu ska jag ta och chilla lite, sen ska jag nog ta och sova.
GoodNight!♥

Världens vackraste Amanda!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Älskling, duu äär vacker<3

2012-04-11 @ 11:36:03
URL: http://amandakryo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0