Kladdkaka!

Hej på er!
Då har man precis vaknat , dom på tv väckte mig, alltså glee.. HAHAHA . Hur som helst idag har jag stannat hemma, har städat lite gjorde mamma glad, sen gjorde mamma lasange hehe. Sen åt man då kladdkaka med grädde! 



Iallfall har precis gjort mina naglar, som då kommer upp vid nästa inlägg. I min förra blogg skrev jag i min kategori "Veckans Naglar" men tror inte det kommer funka, eftersom jag aldrig kommer hinna göra om & om mina naglar varje vecka, så kategorin får nog hete "Naglar" och där kommer jag publicera mina naglar , men inte varje vecka utan då & då jag gör dem.

Kommentarer
Postat av: Ninii

Gott det ser ut !

2012-04-12 @ 13:25:10
URL: http://www.niiina..devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0