JAG ÄLSKAR KETCHUP!

Hej på er finisar!
Då har man varit hos mammas kompis, åt lite mat och spelade Playstation med ungarna sen stack jag ut med tjejerna. Vi hade jättekult, jag har världens roligaste kusin AHAHHAHA, det värsta är att hon lyssnar på mig, jag sa till henne och ta bollen från killarna när dom körde match, sen sprang hon till målvakten och tog bollen o sprang med den o sen kasta hon i väg den HAHAHAHA, asså alla börja skrika HAHAHAHA jag dog verkligen av skratt! Världens dummaste kusin är hon!

JAJAJA, nu sitter man här och slickar upp hela kethupen .. JAG VET det låter jätte äckligt men när jag skulle hälla kethub råka jag hälla för mycket, så det blir ganska mycket kvar så jag fick slicka upp det... HAHAHA! 
Hur som helst, jag skulle ju lägga upp ett nytt HairStyle jag testade igår kväll, men tror inte riktigt att jag kommer lägga upp det ikväll, men imon kommer det! Iallfall snart är det dags och sova, för imon har man prao, ska praoa med lamija och vi ska praoa med små barn HAHAHAHA! 
Iallfall ska ta och göra saker nu sen är det dags och sova.
GoodNight!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0