IT'S TIME TO BE A BIG GIRL NOW AND BIG GIRSL DON'T CRY!


Hej på er finisar!

Då har man sovit gott, hehe drömmde jätte konstigt, från ingenstans började jag fightas med en katt, HAHAHA!
Iallfall då har man precis vaknat, och så har man kollat upp vädret, och lite senare blir det SOOOL! hihi! 
Jag vill juu lägga upp här i bloggen hur jag får mina ögonfransar så långa.. och jag tror man måste typ filma och sen lägga upp det på youtube.. men ska försöka så gott jag kan och ta BRA bilder, och förklara bra, haha, vill inte lägga upp det på youtube, men snart kommer det fler HairStyles, måste bara först testa dom, och se hur det blir osv.
Men snart kommer det.
Ska ta och börja göra grejer, sen ska jag ta och messa dana !
ByeeByee!♥



Kommentarer
Postat av: Suzy

SV: Åhh tack <3

2012-04-14 @ 14:01:13
URL: http://suzyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0