it cut me like a knife, when you walked out of my life ♥

Hej alla mina fina läsare!
Har haft en otroligt bra dag, har aldrig skrattat så mycket som idag, har haft det jättekult. först var det jätte tråkigt, sen bestämmde vi oss för att gå nånstans, och vi gick upp till ett berg, HAHA, vi typ chilla där och såg typ alla människorna HAHAHAA, det var jätte kult, sen har vi dumma prescilia som alltid ska ta en dum väg, asså jag halka ner från berget, inte så högt upp då, men ändå det blev ett LITET LITET hål på mina jeans, vid rumpan HAHAHA.
Men vi hade det jätte kult. Sen frös jag & dana jätte mycket, så vi gick hem till dana och åt varma bullar & muffins, hihihi . Nu så pratar med med underbara dana, och strax ska man ta och duscha.

Lite bilder vi tog idag. ( bilderna är tagna från denisa) ---> Niisas.blogg.se♥







Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! Jag hoppas att allt är bra med dig. Jag har ganska nyss börjat blogga och skulle vilja veta lite hur min blogg kan bli bättre,och vad som är bra med den. jag hoppas även att vi kan följa varandra på bloglovin, säg till om du skulle vilja det



Kram / http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-04-08 @ 00:02:24
Postat av: Ilham

Hejsan, haha jag vet faktiskt inte, du ska väl uppdatera mycket, och du kanske också ska göra lite nytt i bloggen, typ lite inspiration eller nåt sånt. Aa jag kan följa dig på blogloving.

Kraam!

2012-04-08 @ 21:31:52
URL: http://ilhaammohammed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0