IF U DON'T MEAN WHAT U SAY, THEN SHUT THE FUCK UP!

Hej på er finisar!
Då har man varit ute och spelat fotboll. Inget speciellt hände, men lite senare blev det ganska kalt, så jag bestämmde mig för att gå hem, och så fort jag kom hem forsatte jag med min uppsats, har verkligen kommit långt, och är faktiskt ganska stolt ändå, hihi!
Jaja, eftersom jag har två bijobilljeter har jag och mamma bestämmt att vi ska tillsammans åka till bio, vi ska ungefär har en mamma-dotter dag, HAHAHA låter jätte konstigt, men hur som helst, eftersom jag aldrig sett Titanic så vorre det ändå bra och se den på bio i 3D, men ska först kolla ifall det finns andra filmer, för jag kan ju ladda ner Titanic, menmen vi får se, ska strax kolla upp vad vad filmer det finns på bio!
Men nu ska jag dra, kommer nångång upp ett inlägg där jag visar hur jag får lockigt/vågit hår, kommer också vad för produkter jag använder, så forsätt läsa min blogg!
GODNIGHT!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0