I USE TO BE THE SWEETEST GIRL EVER , UNTIL I FOUND OUT BEING THE BADDEST BITCH EVER WAS BETTER!





Godmorgon alla mina fina läsare!

Då har man sovit hur bra som helst, tänker inte lika mycket längre.. HAHAHA! , GIISSA VAAD? miitt hår har väääxt, och det har blivit ganska låångt och det blir så fint ifall man har lång kruligt hår, undrar hur det blir när jag plattar det? hehe, men jag kommer inte platta mitt hår mer, eller asså ifall jag ska uppträda då kommer jag o platta det, men jag måste ta hand om mitt hår och vara försiktig så att jag inte skaddar håret, JAG ÄLSKAR MITT HÅR. Igår kväll testade jag på en ny HairStyle för och se ifall det blir bra, och det blev så fiint , så ikväll ifall jag hinner så kommer det en ny HairSyle.

Snart ska man gå till mammas kompis som ska ha nånting jag vet inte vad.. Hon är från eritrea och är Otrodox, så idag är det väl typ någon slags påsk grej för Eritrianska Ortodoxer eller nåt? HAHAHA, men aa så jag måste ditt, sen ska jag åka tillbaka hem ungefär vid 3-4 tiden och ut med tjejerna! 
Så nu är det väl dags för mig och ta på mig o sånt, så bloggar när jag har kommit hem!
CIIIIAAAAAAOOOOOOO!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0